OFERTA
sprawdź naszą ofertę
Nasza oferta
ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE
OBSŁUGA TECHNICZNA
OBSŁUGA FINANSOWO - KSIĘGOWA
Administracja Wspólnot Mieszkaniowych
Zarządca Nieruchomości
Wiesław Kaźmierczak – Licencja nr 8757
Zarządca Nieruchomości
Piotr Kaźmierczak – Licencja nr 24076
Dane kontaktowe
Warszawa ul. Człuchowska 68a lok.U1
tel. 22 612 14 50
kom 500 521 537
e-mail: administrator6@o2.pl
Doświadczenie zawodowe
15 letnia własna działalność gospodarcza.
7 lat jako Kierownik Administracji Osiedla w Spółdzielni Mieszkaniowej – zasoby osiedla 49 budynków mieszkalnych
3 lata jako z-ca Kierownika Administracji Osiedla ds. technicznych
Podstawowe wykonywane w tym czasie obowiązki:
odbiory nowo wybudowanych budynków mieszkalnych,
odbiory techniczne wykonywanych robót remontowych,
świadczenie usług ogólnobudowlanych (stolarskich, elektrycznych, hydraulicznych
i innych ) dla mieszkańców,
wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych oraz lokali,
utrzymanie czystości na osiedlu,
windykacja należności za czynsz,
utrzymanie na wysokim poziomie stanu technicznego administrowanych zasobów,
przygotowanie planu modernizacji i remontów budynków,
organizacja zebrań z mieszkańcami.
OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE W TYM OKRESIE :
modernizacja 36 budynków mieszkalnych (wykonanie nowych instalacji gazowych)
termomodernizacja 9 budynków mieszkalnych,
kierowanie zespołem kilkudziesięciu pracowników w tym :
administratorów, majstrów, konserwatorów, gospodarzy domów
Zarządzane i administrowane zasoby:
Czterdzieści jeden Wspólnot Mieszkaniowych na terenie województwa mazowieckiego, w tym z udziałem własności m . st. Warszawy , Urzędu Marszałkowskiego woj. mazowieckiego, Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, PKP i innych.
Powierzchnia zarządzanych budynków: od 1000 m2 do 20 000 m2
Do wglądu ;
Umowy o administrowanie i zarządzanie, referencje, opinia służbowa, opinia Rady Nadzorczej Spółdzielni, zakres czynności Kierownika Administracji Osiedla, Polisa OC Zarządcy Nieruchomości ,zaświadczenia z ZUS, US i inne.
Zakres proponowanych obowiązków administratora
Czynności związane z przejęciem nieruchomości :
Protokolarne przejęcie dokumentacji administracyjnej, dokumentacji budowy i powykonawczej dot.
nieruchomości w tym między innymi:
- dokumentacji technicznej budynku,
- instrukcji obsługi i eksploatacji,
- kart gwarancyjnych,
- decyzji urzędu o dopuszczeniu budynków do użytkowania,
- aktualnych protokołów przeglądów technicznych,
książki obiektu budowlanego, - dokumentacji administracyjnej,
- przygotowanie protokołów przejęcia nieruchomości
- podejmowanie odpowiednich działań w sytuacji, jeżeli przekazana dokumentacja jest niekompletna bądź wymaga dodatkowej weryfikacji.
Zakres proponowanych obowiązków administratora
Czynności związane z przejęciem nieruchomości :
Protokolarne przejęcie dokumentacji administracyjnej, dokumentacji budowy i powykonawczej dot.
nieruchomości w tym między innymi:
- dokumentacji technicznej budynku,
- instrukcji obsługi i eksploatacji,
- kart gwarancyjnych,
- decyzji urzędu o dopuszczeniu budynków do użytkowania,
- aktualnych protokołów przeglądów technicznych,
książki obiektu budowlanego, - dokumentacji administracyjnej,
- przygotowanie protokołów przejęcia nieruchomości
- podejmowanie odpowiednich działań w sytuacji, jeżeli przekazana dokumentacja jest niekompletna bądź wymaga dodatkowej weryfikacji.
Czynności związane z bieżącym administrowaniem, eksploatacją i bezpieczeństwem nieruchomości:
– Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej
przez przepisy prawa budowlanego,
– Inwentaryzowanie części wspólnej nieruchomości,
– Nadzór nad terminowym zlecaniem kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i
urządzeń stanowiących ich wyposażenie (zgodnie z wykładnią prawa),
-Kontrola i nadzór nad zapewnieniem ciągłości dostaw energii elektrycznej, wody, gazu oraz wywozu
nieczystości,
– Kontrola i nadzór nad utrzymaniem nieruchomości wspólnej w stanie należytego porządku i czystości
(pomieszczenia techniczne, teren zewnętrzny),
– Kontrola i nadzór nad firmami odpowiedzialnymi za: konserwację instalacji technicznych budynku oraz
innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem osiedla,
– Kontrola i nadzór nad usuwaniem awarii, ich przyczyn i skutków,
– Kontrola i nadzór nad odbiorem prac remontowo – modernizacyjnych,
– Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem
nieruchomości,
– Pełnienie funkcji łącznika pomiędzy firmami zewnętrznymi, a właścicielami nieruchomości,
– Przeprowadzanie wizytacji i obchodów nieruchomości mających na celu weryfikację pracy pozostałych
dostawców usług dla nieruchomości,
-Dokonywanie odczytów liczników lub nadzór nad wykonywaniem odczytów liczników przez podmioty
zewnętrzne, w okresach wynikających z terminów rozliczeń mediów.
Czynności związane z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków:
-właściwe i skuteczne informowanie właścicieli, rozwiązywanie bieżących problemów w celu zapewnienia komfortu mieszkańcom,
-nadzór nad organizacją Wspólnoty Mieszkaniowej poprzez wystąpienie o nadanie NIP, REGON i założenie konta bankowego w razie takiej potrzeby,
-bieżąca weryfikacja stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i ich właścicieli,
-nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznych przypadających od nieruchomości wspólnych,
-monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną,
-przygotowanie i obsługa obowiązkowego zebrania właścicieli nieruchomości,
-udzielanie informacji administracyjnych właścicielom lokali przez telefon czynny
w godzinach 9.00-19.00 i e-mail,
-kontakt telefoniczny 24H z administratorem dedykowany członkom Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i służbom technicznym,
-organizacja okresowych spotkań informacyjnych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej na terenie nieruchomości,
-regularne uczestniczenie w e-forum wspólnoty i bieżące odpowiadanie na zawarte tam pytania mieszkańców.
Czynności związane z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków:
-właściwe i skuteczne informowanie właścicieli, rozwiązywanie bieżących problemów w celu zapewnienia komfortu mieszkańcom,
-nadzór nad organizacją Wspólnoty Mieszkaniowej poprzez wystąpienie o nadanie NIP, REGON i założenie konta bankowego w razie takiej potrzeby,
-bieżąca weryfikacja stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i ich właścicieli,
-nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznych przypadających od nieruchomości wspólnych,
-monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną,
-przygotowanie i obsługa obowiązkowego zebrania właścicieli nieruchomości,
-udzielanie informacji administracyjnych właścicielom lokali przez telefon czynny
w godzinach 9.00-19.00 i e-mail,
-kontakt telefoniczny 24H z administratorem dedykowany członkom Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i służbom technicznym,
-organizacja okresowych spotkań informacyjnych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej na terenie nieruchomości,
-regularne uczestniczenie w e-forum wspólnoty i bieżące odpowiadanie na zawarte tam pytania mieszkańców.
Czynności związane z gospodarką ekonomiczno-finansową Wspólnoty Mieszkaniowej:
– prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz ewidencji
zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz e-kartotek,
– przygotowanie projektów planów gospodarczych (rzeczowo-finansowych) oraz korekta tych planów,
– przygotowanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczeń planów gospodarczych, comiesięcznych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości wspólnej oraz przychodach,
– sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego,
– analiza i stały nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości oraz podejmowanie działań windykacyjnych mających na celu odzyskanie zaległych należności,
– analiza i stały nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali nieruchomości oraz podejmowanie działań windykacyjnych mających na celu odzyskanie zaległych należności,
– rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych
mediów, funduszu na remonty i modernizacje, w tym:
a) rozliczenie zaliczek wnoszonych na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej i fundusz remontowy i
modernizacyjny raz na 12 miesięcy,
b) rozliczanie zaliczek wnoszonych na koszty zużytych mediów raz na 6 miesięcy,
– Przygotowywanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali,
– Przygotowywanie płatności do podpisu/autoryzacji,
– Udzielanie informacji księgowych właścicielom oraz użytkownikom lokali telefonicznie lub przez e-mail,
Czynności związane z doradztwem, mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie nie pogorszonym:
– Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej, a w sytuacjach tego
wymagających przybierające postać opinii prawnych,
– Przedstawienie korzystnej pod względem cenowym oferty na obsługę bankową, windykacyjną oraz oferty ubezpieczeniowej,
– Analizowanie, doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań
optymalizacyjnych,
– Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem
nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie,
– Przygotowanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Czynności związane z doradztwem, mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie nie pogorszonym:
– Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej, a w sytuacjach tego
wymagających przybierające postać opinii prawnych,
– Przedstawienie korzystnej pod względem cenowym oferty na obsługę bankową, windykacyjną oraz oferty ubezpieczeniowej,
– Analizowanie, doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań
optymalizacyjnych,
– Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem
nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie,
– Przygotowanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Inne czynności wpływające na sprawne funkcjonowanie Wspólnoty Mieszkaniowej:
– Pełnienie dyżurów informacyjnych na terenie nieruchomości
– Stały kontakt drogą telefoniczną i e-mailem z członkami Zarządu, informowanie ich o bieżących problemach.
Zarządzanie procesem egzekwowania rękojmi i gwarancji na nieruchomości:
Aktywne doradztwo i zarządzanie procesem egzekwowania uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i
rękojmi na części wspólnej:
· Nadzór nad zleceniem wykonania przeglądów i ekspertyz dotyczących stanu budynków,
· Analizę i pomoc w wyborze sposobu egzekwowania uprawnień (negocjacje, droga sądowa),
· Negocjacje, bądź nadzór nad przebiegiem sprawy sądowej,
Doradztwo właścicielom lokali w zakresie sposobów i możliwości egzekwowania uprawnień z tytułu
gwarancji i rękojmi.
Zarządzanie procesem egzekwowania rękojmi i gwarancji na nieruchomości:
Aktywne doradztwo i zarządzanie procesem egzekwowania uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i
rękojmi na części wspólnej:
· Nadzór nad zleceniem wykonania przeglądów i ekspertyz dotyczących stanu budynków,
· Analizę i pomoc w wyborze sposobu egzekwowania uprawnień (negocjacje, droga sądowa),
· Negocjacje, bądź nadzór nad przebiegiem sprawy sądowej,
Doradztwo właścicielom lokali w zakresie sposobów i możliwości egzekwowania uprawnień z tytułu
gwarancji i rękojmi.
Przyjęcie naszej oferty zapewni wysoką jakość oferowanych usług, a przede wszystkim :
zwolni właścicieli nieruchomości z odpowiedzialności za nałożone zgodnie z prawem
obowiązki w zakresie :
– nadzoru i utrzymania technicznego nieruchomości
– prowadzenia księgowości lokali i budynku
– nadzoru nad utrzymaniem sanitarnym, w tym czystości
dyspozycyjność i właściwy przepływ informacji między Administratorem
a mieszkańcami budynku
właściwy nadzór nad firmami wykonującymi usługi na rzecz mieszkańców
profesjonalną i uprzejmą obsługę
niskie koszty administrowania
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZA ADMINISTROWANIE (wg w/w zakresu obowiązków) – 0,48 zł za m2 powierzchni wg udziałów.
Zapraszamy na naszą stronę internetową www.administracjawspolnot.pl, a także byłoby nam niezmiernie miło osobiście przedstawić proponowaną ofertę na administrowanie w tym szczegółowy zakres i sposób administrowania nieruchomością.